Sarjak
1 / 1 oldal
Sarjak
A név csupán a fél-istenek egy másik rövidebb megnevezése esetünkben. Hisz a csoport vagy faj tagjai egy-egy isten közvetlen leszármazottjai. Örökösei sorsának és erejének bizonyos mértékben. De egy ember még nem lesz a faj tagjai csupán a származása miatt. Egy isten akármilyen lelkesen szórja is magjait egy érában kettőnél több sarjat nem hoz létre, mivel Sarjá "szentelésükhöz" saját erejéből áldoz fel.
Az aktív sarjak megjelenése megszaporodott a kitörés óta és egyre másra kerülnek elő elfeledett, ősi panteonok tagjainak leszármazottai. De a közvéleményt még elkerülték a különleges képességekkel megáldott ivadékok. Mind különböző módon ismerheti meg az örökségét. Legyen az a szülő látogatása vagy csupán egy küldött üzenette. Felavatásukkor mind megtudnak többet, kevesebbet lényegükről és erőikről.
A Sarjak szert tehetnek Isteni Adottságra vagy Misztikus Képességekre. Két fajta istenektől szerezhető erő, amivel felvehetik a harcot a titánok és hasonló szörnyűségek ellen.
Az aktív sarjak megjelenése megszaporodott a kitörés óta és egyre másra kerülnek elő elfeledett, ősi panteonok tagjainak leszármazottai. De a közvéleményt még elkerülték a különleges képességekkel megáldott ivadékok. Mind különböző módon ismerheti meg az örökségét. Legyen az a szülő látogatása vagy csupán egy küldött üzenette. Felavatásukkor mind megtudnak többet, kevesebbet lényegükről és erőikről.
A Sarjak szert tehetnek Isteni Adottságra vagy Misztikus Képességekre. Két fajta istenektől szerezhető erő, amivel felvehetik a harcot a titánok és hasonló szörnyűségek ellen.
A hozzászólást Álom összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 07, 2013 2:42 am-kor.
Álom- Hozzászólások száma : 82
Karma : 34
Join date : 2012. Jul. 07.
Re: Sarjak
Isteni Adottságok:
Különös képességek amik az emberek fölé emelik a karaktereket, legyen szó bármiről. A karizmatikus Sarj minden tekintetet magára vonz ha belép valahova, nem kell különösebben szépnek lennie, kisugárzásával újra lelket önthet a legfáradtabb harcosokba is akik atyáikhoz hasonló erejükkel autókat dobálnak és fegyvereket törnek. Míg a Dagda leszármazottai és a hasonló masszív természet felettiek minden mérget úgy küzdenek le, mint az anyós túlsózott levesét egy hétvégi ebéden. Az istenek útján indulnak el a Sarjak és az Isteni Adottságok az első segítségük az úton.
Az adottságok kilenc tulajdonságra felvehető képességekben nyílvánulnak meg. Pár példa a kezdő szintre:
Erő: Az emberi határok kétszeresét feszegeti, szorítása akár egy gorilláé.
Ügyesség: Úgy mászik fel függőleges felületre akár egy majom, egyensúlyából szinte kizökkenthetetlen
Állóképesség: Nem hatnak rá a hétköznapi mérgek, koncentrációval sebeket hegeszt be magán
Megjelenés: Szépségével lebénít halandókat és tömegeket oszlat szét
Karizma:A kínos helyzetekből is látszólag lazán kerül ki, jelenléte inspirálja a népeket
Manipuláció:Eloszlatja a kételyeket, csettintéssel nyitja meg a hazugokat az igazságra
Intelligencia:Visszaidézi az első születésnapot képkocka pontosan és több oldalas példákat old meg fejben
Érzék:Akármilyen rétegben elvegyül, szinte lehetetlen meglepni
Észlelés: Felfedezi a legsebezhetőbb pontokat és a legrejtettebb érzelmeket
Az induló szint egy képességből három karmába kerül, a második szint kilenc karmát emészt fel és az utolsó lépcsőfokra való lépés huszonhét karmánkba fáj.
Különös képességek amik az emberek fölé emelik a karaktereket, legyen szó bármiről. A karizmatikus Sarj minden tekintetet magára vonz ha belép valahova, nem kell különösebben szépnek lennie, kisugárzásával újra lelket önthet a legfáradtabb harcosokba is akik atyáikhoz hasonló erejükkel autókat dobálnak és fegyvereket törnek. Míg a Dagda leszármazottai és a hasonló masszív természet felettiek minden mérget úgy küzdenek le, mint az anyós túlsózott levesét egy hétvégi ebéden. Az istenek útján indulnak el a Sarjak és az Isteni Adottságok az első segítségük az úton.
Az adottságok kilenc tulajdonságra felvehető képességekben nyílvánulnak meg. Pár példa a kezdő szintre:
Erő: Az emberi határok kétszeresét feszegeti, szorítása akár egy gorilláé.
Ügyesség: Úgy mászik fel függőleges felületre akár egy majom, egyensúlyából szinte kizökkenthetetlen
Állóképesség: Nem hatnak rá a hétköznapi mérgek, koncentrációval sebeket hegeszt be magán
Megjelenés: Szépségével lebénít halandókat és tömegeket oszlat szét
Karizma:A kínos helyzetekből is látszólag lazán kerül ki, jelenléte inspirálja a népeket
Manipuláció:Eloszlatja a kételyeket, csettintéssel nyitja meg a hazugokat az igazságra
Intelligencia:Visszaidézi az első születésnapot képkocka pontosan és több oldalas példákat old meg fejben
Érzék:Akármilyen rétegben elvegyül, szinte lehetetlen meglepni
Észlelés: Felfedezi a legsebezhetőbb pontokat és a legrejtettebb érzelmeket
Az induló szint egy képességből három karmába kerül, a második szint kilenc karmát emészt fel és az utolsó lépcsőfokra való lépés huszonhét karmánkba fáj.
A hozzászólást Álom összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 11, 2013 6:51 pm-kor.
Álom- Hozzászólások száma : 82
Karma : 34
Join date : 2012. Jul. 07.
Re: Sarjak
Misztikus Képességek:
Halandóknak szinte varázslatnak tetsző lehet eme erők legkisebb megnyilvánulása is. A Misztikus Képességek mind egy fajta szférához köthetőek és csakis a Szférát képviselő isten ajándékozhatja azt egy Sarjnak. Végtelen hatalmat képviselnek ezek a varázslat szerű képességek ha elég otthonosan használja a tulajdonosa, de az átlagos karakterek szinte csak trükkökre képesek használni őket. A használat feltétele a képesség megvásárlása alap esetben, ami első szintre három karmába kerül és minden további szint hárommal drágul ( így egy harmadik szintű képesség 3+6+9=18 karmába kerül )
Pár példa lehetőség egy kezdeti képesség kidolgozásához:
Bestia:
Képes egy választott állatfaj nyelvén kommunikálni.
Káosz:
Egy kis erő feláldozásával jó pár körig elkerüli minden sérülés ami nem konkrétan ellene indul. Amit elnyelhet a káosz azt el is nyeli.
Föld:
Mozdíthatatlanul az anyaföldhöz kötheti magát a használó vagy immuninsá válhat minden törmelék általi károsodásra.
Termékenység:
A természetben beszélnek hozzá a növények és eltüntetik minden nyomát.
Tűz:
Nem sérti tűz, nem fullasztja füst, de ez nem vonatkozik ingóságaira.
Fagy:
Hideg és fagy nincs hatással rá.
Őrző:
Érzékelő mezőket helyezhet el, helyen vagy személyen egyaránt.
Igazság:
Vádjai elől nem véd hazugság.
Varázs:
A Végzet fonalaival játszik, aminek lehet nagy ára is.
Hold:
Madártávlatból vizsgálhatja a környezetét.
Vándor:
Mindig tudja merre van haza és a négy égtáj iránya. Jól ismeri a járást a zárt ajtókon.
Csillagok:
Ismeri a csillagrendszert mint a tenyerét.
Nap:
A legmélyebb sötétségben is nappali fényviszonyoknál láthat vagy a napon állva felgyorsul a gyógyulása érezhető mértékben.
Víz:
Úgy lélegzik a vízben mint akármelyik lakója vagy érintésével a mérgezett, fertőzött víz is igató lesz.
Háború:
Harcra buzdítja az embereket, mindig tudja mikor kell harcba szállnia, hogy ő szerezze meg az előnyt.
Illúzió:
Egy maroknyi tárgyat teljesen el tud rejteni a szemek elől.
Sötétség:
Átlát a legsűrűbb sötétségen
Halál:
Látja a holtak birodalmát
Jóslat:
Álmában az istenek rébuszokat suttognak a jövőről
Élet:
Egy pillantással határoz meg teljes körű diagnózist
Természet:
Álmokon keresztül a növényekkel társaloghat
Ég:
Soha nem sérti zuhanás okozta becsapódás
Halandóknak szinte varázslatnak tetsző lehet eme erők legkisebb megnyilvánulása is. A Misztikus Képességek mind egy fajta szférához köthetőek és csakis a Szférát képviselő isten ajándékozhatja azt egy Sarjnak. Végtelen hatalmat képviselnek ezek a varázslat szerű képességek ha elég otthonosan használja a tulajdonosa, de az átlagos karakterek szinte csak trükkökre képesek használni őket. A használat feltétele a képesség megvásárlása alap esetben, ami első szintre három karmába kerül és minden további szint hárommal drágul ( így egy harmadik szintű képesség 3+6+9=18 karmába kerül )
Pár példa lehetőség egy kezdeti képesség kidolgozásához:
Bestia:
Képes egy választott állatfaj nyelvén kommunikálni.
Káosz:
Egy kis erő feláldozásával jó pár körig elkerüli minden sérülés ami nem konkrétan ellene indul. Amit elnyelhet a káosz azt el is nyeli.
Föld:
Mozdíthatatlanul az anyaföldhöz kötheti magát a használó vagy immuninsá válhat minden törmelék általi károsodásra.
Termékenység:
A természetben beszélnek hozzá a növények és eltüntetik minden nyomát.
Tűz:
Nem sérti tűz, nem fullasztja füst, de ez nem vonatkozik ingóságaira.
Fagy:
Hideg és fagy nincs hatással rá.
Őrző:
Érzékelő mezőket helyezhet el, helyen vagy személyen egyaránt.
Igazság:
Vádjai elől nem véd hazugság.
Varázs:
A Végzet fonalaival játszik, aminek lehet nagy ára is.
Hold:
Madártávlatból vizsgálhatja a környezetét.
Vándor:
Mindig tudja merre van haza és a négy égtáj iránya. Jól ismeri a járást a zárt ajtókon.
Csillagok:
Ismeri a csillagrendszert mint a tenyerét.
Nap:
A legmélyebb sötétségben is nappali fényviszonyoknál láthat vagy a napon állva felgyorsul a gyógyulása érezhető mértékben.
Víz:
Úgy lélegzik a vízben mint akármelyik lakója vagy érintésével a mérgezett, fertőzött víz is igató lesz.
Háború:
Harcra buzdítja az embereket, mindig tudja mikor kell harcba szállnia, hogy ő szerezze meg az előnyt.
Illúzió:
Egy maroknyi tárgyat teljesen el tud rejteni a szemek elől.
Sötétség:
Átlát a legsűrűbb sötétségen
Halál:
Látja a holtak birodalmát
Jóslat:
Álmában az istenek rébuszokat suttognak a jövőről
Élet:
Egy pillantással határoz meg teljes körű diagnózist
Természet:
Álmokon keresztül a növényekkel társaloghat
Ég:
Soha nem sérti zuhanás okozta becsapódás
....
Álom- Hozzászólások száma : 82
Karma : 34
Join date : 2012. Jul. 07.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.